duminică, 9 decembrie 2012

MAMA

Multumesc MAMA!!!

Mi se intampla deseori sa doresc sa fac un aranjament doar din dorinta de a crea. De data asta am ales sa fac un aranjament din flori diferite, micut, in nuante incepand se la roz pal pana la mov "cardinal" (culoarea preferata a mamei!).

Cineva mi-a spus candva ca oamenii se definesc prin propria lor creatie, iar legaturile cele mai puternice se stabilesc prin intermediul ei!!! Atunci cand creezi, indiferent in ce domeniu, daca o faci cu toata fiinta ta, daca ESTI acolo in momentul creatiei, te vei apropia foarte mult de adevarata ta natura, de latura divina a fiintei tale.

Punand florile in micutul meu aranjament, totul parca prindea forma si contur pentru ca fiecare fir ma ducea cu gandul la mama mea. La cum e ea, la tot ce a facut pentru mine (si sora mea), la sacrificiile ei, la renuntarile ei, dar si la bucuria din suflet pentru fiecare realizare a noastra, la ingrijorarea ei pentru incercarile prin care trecem, dar si la daruirea ei pentru ceilalti.

Nu cred ca ar trebui sa astept ziua de 8 Martie pentru a-i spune mamei ca-i sunt recunoscatoare ca exista, ca ma iubeste neconditionat, dar ca este datoare fata de ea si fata de Dumnezeu sa-si traiasca din plin propria viata si sa nu uite niciodata de EA, dincolo de noi, fetele ei!!!

Inca o data:
 Multumesc MAMA!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu