miercuri, 2 ianuarie 2013

Si tot de iarna!

Chiar daca iarna nu ne daruieste atat de multe flori, putem oferi un aranjament din "florile copilariei" (asa cum imi place mie sa numesc garoafele:)!), intr-o combinatie cu tuia si brad. 



Romanta garoafei, 

                                      de Alexandru Macedonski 
Garoafele ce le-ai purtat
Au sangerat si s-au uscat.
Dar alte flori de foc nestins
Pe buze ele mi-au aprins.

In ochii tai, — de raiuri porti, -
Al tineretii soare porti
Si nestiind de ce nicicum
Eu te respir ca un parfum.

Ma-mbat de tine ca de-un vin,
De cate ori spre tine vin,
Un vin de struguri de Siraz
Ce pune flacari pe obraz.

Cand dormi strabat in al tau somn
Si-ti sunt si rob, si-ti sunt si domn,
Iar cu placeri ce istovesc
Te-nnebunesc, si-nnebunesc.

Stiu ca voiesti si nu voiesti,
Stiu ca doresti, si nu-ndraznesti
Dar eu voiesc, si indraznesc,
Si te urasc, caci te iubesc.

2 comentarii:

  1. Multumesc Lavinia! Nu pot sa nu ma laud cu acest aranjament care a ajuns la mine si care mi-a incantat sufletul si privirile mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur enorm ca iti plac aranjamentele mele, chiar daca nu sunt inca de profesionist!!!:)

    RăspundețiȘtergere