marți, 9 octombrie 2012

POVESTE

 
 
Coincidenta, intamplare, destin.....
 

 
Poate nimic din toate astea sau poate putin din fiecare...numai ca eu nu cred in coincidente!!! Pentru ca nimic nu este intamplator in lume, cumva totul se intampla cu un sens, chiar daca nu ne este dat sa-l descifram atat de usor.
 
Acum cateva zile am facut un aranjament cu gandul de a-l lua la servici, pentru a ma bucura impreuna cu colegii mei de frumoasele flori de toamna. Zis si facut:)!
 
Cand am ajuns insa la munca, atmosfera era....euforica, pentru ca vorba reclamei: "O sa avem un nepoteeeeellll!!!!"
 
O colega astepta cu sufletul la gura nasterea nepotelului ei, la acel moment, sora ei fiind in operatie de cezariana! Si nepotelul nu ne-a facut sa asteptam prea mult, pentru ca la scurt timp a gustat prima gura din viata asta!
 
Si iata cum aranjamentul facut de mine a fost facut parca special pentru el si mama lui!!!
Si iata cum in aceeasi zi acest blog a prins viata prin ochii celorlalti!!!
Si iata cum lucrurile se intampla atunci cand ne asteptam mai putin, desi cumva demult le pregatim venirea!!!
 
Pentru mine aceasta conjunctura nu este intamplatoare, este un inceput de drum, care nu stiu unde va duce, dar care stiu sigur ca pana acum m-a ajutat enorm!
 
Fie ca nepotelul "nostru" (pentru ca l-am adoptat repede cu totii:)!) sa fie sanatos, voios si fiecare alegere pe care o va face sa fie din si pentru suflet!
 
Iata si aranjamentul cu pricina:
 
 
 
 

2 comentarii:

  1. O povestioara adevarata !Desi este greu de crezut o asemenea coincidenta !M-a bucurat mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca suntem putin atenti la ce se intampla in jurul nostru, "vedem" mereu astfel de situatii care ne bucura cu adevarat:)!
    Multumesc pentru ca citesti blog-ul meu!

    RăspundețiȘtergere